Diploma’s of certificaten zijn een uitstekende manier om je kennis en professionele prestaties op je LinkedIn-profiel tentoon te spreiden.
Licenties en certificaten beheren
Als je nog nooit eerder een certificaat hebt toegevoegd, dient je eerst het onderdeel Licenties en certificaten toe te voegen.
Het onderdeel Licenties en certificaten toevoegen, evenals je licenties en certificaten:
- Klik bovenaan je LinkedIn-homepagina op het pictogram Ik. Klik vervolgens op Profiel weergeven.
- Klik op Profielgedeelte toevoegen in het introductiegedeelte.
- Klik op het keuzemenu Aanbevolen en vervolgens op Licenties en certificaten toevoegen.
- In het pop-up venster Licenties en certificaten toevoegen dat verschijnt, voert je je gegevens in de verstrekte velden in.
- Er zal een menu met bedrijven worden weergegeven. Zoek hier naar VerticalQ. Klik op VerticalQ zodat het logo naast het diploma of certificaat op je profiel verschijnt.
- Klik op Opslaan.
Herhaal de bovenstaande stappen om meer licenties en certificaten toe te voegen aan je profiel.